6.5.13

Bonjour (:

Edytuj post

Kim jestem?

Dziewczyną, która nigdy w życiu nie jadła lodów czekoladowych. Nie przepadającą za słodyczami, zielonooką nastolatką. Tchórzliwą, sentymentalną osobą. Rozkojarzoną i uwielbiającą dramatyzować fanką HP. Nienawidzącą wakacji, prowokantką. Wysoką, lubiącą tańczyć kłamczuchą. Nieznoszącą zmian, zabawną uczennicą. Kochającą język angielski, wrażliwą pisarką. Od zawsze budzącą kontrowersję złośnicą. Uważam, że nie trzeba kogoś lubić, żeby zostać jego przyjacielem. Związek uczennicy z pięćdziesięcioletnim nauczycielem nie jest niesmaczny, a żeby posiadać zwierzę nie trzeba być odpowiedzialnym człowiekiem. Jestem jedną z najbardziej tolerancyjnych osób na świecie. Osoby homoseksualne, transwestyci, mieszkańcy Ziemi z innym kolorem skóry, narkomani, alkoholicy, nałogowi palacze. Nie jestem przeciw eutanazji lub aborcji. Nie pochwalam tego, ale też nie chcę zwolenników palić na stosie. Nie potrafię rozmawiać o uczuciach, zbywam przyjaciółki, które chcą porozmawiać o miłosnych problemach.
Mój gust muzyczny jest niezwykle zróżnicowany. Słucham twórczości Cinematic Orchestry, One Direction, ale także System of a Down czy Skillet. Czasem puszczę fragment piosenki Justina Biebera, a później włączam Led Zeppelin. Obok utworów Rihanny znajduje się kawałek Guns N' Roses.
Uwielbiam chemię, matematykę, biologię i język angielski, ale przeraża mnie wychowanie fizyczne, technika i zajęcia artystyczne.

Co oceniam?


Opowiadania HP, zmierzchowe, z One Direction, Justinem Bieberem i gwiazdami. Można do mnie zgłosić także pamiętniki, dzienniki i opowiadania z własnymi bohaterami. Nie ocenię opowiadań religijnych, historycznych. Zupełnie także nie znam się na mandze i anime.


Jak oceniam?

Dokładnie i uczciwie. Wytknę każdy, nawet najmniejszy błąd. Moja ulubioną częścią jest ocenianie pierwszego wrażenia i szaty graficznej, ponieważ z treścią zawsze mam kłopot. Wyłapuję wszystkie błędy ortograficzne, stylistyczne jak i gramatyczne, ale nigdy nie wiem czy to wystarczy i może byłoby lepiej, gdybym dopisała coś jeszcze, bo ta ocena taka krótka. Zawsze dam kilka rad, coś podpowiem, zagadnę...Jakoś się dogadamy :)



Jestem tutaj po to, aby trochę rozruszać Erę. Nie mam zamiaru jej opuszczać w najbliższym czasie. :)

45 komentarzy:

  1. Nie mieści mi się w głowie taka rozbieżność w gustach muzycznych :D Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej.

    Ludu tutaj zaglądający - w najbliższych tygodniach będę intensywnie ogarniać cały bałagan na Erze, poświęcając swój wolny czas tejże stronie właśnie. Masowe odejścia nie sprzyjają rozwojowi, ale myślę, że damy radę.
    Wszystkich, którzy teraz są bez oceny, proszę o trochę cierpliwości - gdy przyjdą nowe oceniające, nie otworzę kolejek, a porozdzielam Wasze blogi pomiędzy nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już wspomniałam, trzymajcie ode mnie z dala opowiadania religijne, historyczne oraz anime, naruto, panfu i te wszystkie japońskie twórczości.
    *...czyli Koranu i Fullmetal Alchemist (a skany mangi?) Ci nie podsyłać do oceny, ok.
    Ale za to jak skończę serię rysunków w stylu tradycyjnych japońskich obrazów, to zgłoszę się z tym do Ciebie na bank, w końcu nie jestem Japonką. No i co to w ogóle za dyskryminacja na tle narodowościowym???
    *wyobraża sobie fanfiction do Biblii i ómiera*

    Sorry, weź to jakoś sprecyzuj. Czy oceniasz w ogóle coś innego niż opowiadania?

    No i ten, no, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Warto dodać, że "naruto" to innych gatunek. A myślałam, że też anime i manga, ale co ja tam wiem :)

      Poza tym tytuły pisze się z wielkiej litery, tak słyszałam.

      Usuń
    3. Kreaturo, kiedyś, po wejściu na Fanfiction.net znalazłam kategorię "Bible". Ponad trzy i pół tysiąca tekstów. A że pod nosem moherów to nie przechodzi, to osobna sprawa. :P

      Usuń
  3. Ale czemu Ty tak na mnie od razu naskakujesz? Nie lepiej spokojnie coś powiedzieć, wytłumaczyć?
    W ogóle nie znam się na anime, panfu i mandze. W O G Ó L E. Dlatego przepraszam, jeśli zrobiłam jakiś głupi błąd w tym wpisie, ale to po prostu nie moja bajka.
    Dyskryminacja? o.O Źle mnie zrozumiałaś. Ja nie mam zupełnie nic do mieszkańców Azji. Jestem bardzo tolerancyjną osobą. Chodziło mi o to, że jeśli ktoś na blogu ma COKOLWIEK go z japońską, koreańską, bądź chińską kulturą czy sztuką, to niech do mnie się nie zgłasza, bo moja wiedza jest bardzo mała na ten temat. Słowo "twórczość" nie oznacza tylko opowiadań, ale również obrazy, zdjęcia, rysunki, muzykę et cetera. Jeśli w jakiś sposób Cię uraziłam tym wpisem, to przepraszam. Jestem tu nowa i nawet nie wiesz jak demotywujący jest Twój komentarz. Dopiero zaczynam i jestem dość młoda, nie wiem czy nie najmłodsza z załogi, dlatego miej trochę cierpliwości co do mnie.
    Jeśli dalej czegoś nie rozumiem, to mi wytłumacz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie może i zgodziłabym się z Twoim komentarzem, gdyby nie: "Dopiero zaczynam i jestem dość młoda, nie wiem czy nie najmłodsza z załogi, dlatego miej trochę cierpliwości co do mnie."
      Srsly? Masz mieć fory ze względu na wiek? Pfff. Dobre sobie.

      S.

      Usuń
    2. Chodziło mi o to, że jeśli ktoś na blogu ma COKOLWIEK go z japońską, koreańską, bądź chińską kulturą czy sztuką, to niech do mnie się nie zgłasza, bo moja wiedza jest bardzo mała na ten temat.

      Może teraz wyjdzie, że czepiam się słówek i w ogóle, ale... Załóżmy, że akcja mojego opowiadania dzieje się w Polsce i wszyscy bohaterowie są Polakami, a jeśli którykolwiek z nich wspomni np. o górze Fuji albo matsuri, opowiadania nie ocenisz, ponieważ ma to COKOLWIEK wspólnego z japońską kulturą, tak?
      Tuż to jawna dyskryminacja ewentualnie lenistwo do kwadratu, przynajmniej według mnie, ponieważ przeczytanie chociaż podstawowych informacji o tym, to kwestia dwóch/czterech minut, a wychodzę z założenie, że ocen nie masz zamiaru pisać na szybko, ale włożysz w nie trochę wysiłku, tak?

      Usuń
    3. Jeju XD Nie wiem jak to ująć, żeby wszyscy zrozumieli. Może spróbujmy tak:
      Jeżeli CAŁY blog jest poświęcony czymś co jest powiązane z kulturą japońską, to wtedy tego nie ocenię.
      Nie wiem inaczej jak to powiedzieć, no bo to co napisałaś w komentarzu z z tym opowiadaniem o Polakach, to już jest skrajny przypadek. Wtedy oczywiście to ocenię.
      I skończcie z tą dyskryminacją. Przecież ja się po prostu na tym nie znam, no.
      A co do anonima, to chodziło mi tylko o to, że jestem najmniej doświadczona, nie wiem czy się nadaję na oceniającą i dlatego prosiłam o cierpliwość. Nie miałam na myśli, że przez mój wiek macie traktować mnie ulgowo. :)

      Usuń
    4. Boże, czytam mój komentarz i sama się pogubiłam. Przepraszam za to co napisałam w tym wpisie. Macie rację, popełniam wiele błędów. Po prostu mi o tym powiedzcie, a ja postaram się poprawić. Tylko nie róbmy tutaj jakiejś wielkiej awantury. Jeszcze co do komentarza powyżej mojej odpowiedzi. Wiem, że dowiedzenie się czegokolwiek na ten temat nie wymaga wielkiego wysiłku, ale nie jestem jedyną osobą, która nie ocenia takich rzeczy. Wolę się zająć czymś co dobrze znam i odblokować Erę, a dopiero później usiąść na spokojnie, poczytać trochę, dowiedzieć się kilku rzeczy i może, kto wie, za kilka miesięcy będę to oceniać.

      Usuń
    5. Zaraz znowu ktoś się przyczepi, więc pisząc "odblokować Erę" miałam na myśli oczyszczenie jej z kilku blogów, bo teraz kolejki pękają w szwach, a oceniających jest bardzo mało.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Chodziło mi właśnie o precyzję. Słowo "cokolwiek" jest jednoznaczne, prawda? I z twojej wypowiedzi wywnioskowałam, że ni3 ocenisz ŻADNEGO bloga, na którym jest COKOLWIEK o kulturze azjatyckiej.
      A chyba nie muszę tłumaczyć, co oznacza "cokolwiek", prawda?
      Życzę sukcesów jak oceniająca.

      Usuń
    8. Tak, zauważyłam właśnie to słowo "cokolwiek" i później podkreśliłam "cały". Masz całkowitą rację, przepraszam, że tak to wyszło :c
      Dziękuję bardzo, pozdrawiam :)

      Usuń
    9. O rany, zejdźcie z dziewczyny, bo się biedaczka zestresuje i będzie miała koszmary. XD Przecież wszystkie wiecie, co miała na myśli, nawet jeśli się niezręcznie wyraziła.
      Powodzenia, Lizz, trzymam za Ciebie kciuki!

      Usuń
    10. Dziewczyny, przecież wszystkie wiemy i tak, o co chodzi. Wydaje mi się, że o dyskryminacji mowy być nie może. Lizzie się nie zna na Japonii - więc odmawia oceny związanej ze wschodnią kulturą, myślę, że to całkiem logiczne. Nie łapmy za słówka. Ale cieszę się, że przynajmniej wszystko sobie pokojowo wyjaśniłyście :D

      Usuń
    11. Dziękuję Ci bardzo :) Co prawda, dziewczyny miały rację, ale z drugiej strony nie umiałam lepiej tego wyjaśnić.
      Dziękuję ci jeszcze raz :)

      Usuń
    12. O, Tobie Imloth też dziękuję :D

      Usuń
    13. Do usług :D
      Astmodeusz - CO Z RANULFEM?

      Usuń
    14. Ahahahaha QuQ''
      Mam pierwszy rozdział, to "tylko" czy "aż"? XD

      Usuń
    15. Jak na ciebie to "aż", ale jak na moje chęci "tylko". :D Ale jak dodasz chociaż ten jeden, to przestanę cię męczyć na jakiś czas. Jakiś.

      Usuń
  4. Hmm... rozumiem, ze można się do Cb już zgłaszać, prawda? A mam pytanko... wiem, że oceniasz większość rzeczy, ale czy lubisz komedie? xd Nie oceniasz... ogólnie, czy lubisz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię, lubię :) Można się zgłaszać :)

      Usuń
    2. Ok, ok, miałam nadzieję na taką odpowiedź, więc już zgłosiłam się do Cb w odpowiedniej zakładce ^^ Na dodatek to jest ff potterowski, więc nie powinien sprawić Ci zbytnich problemów ;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ojej, bardzo się cieszę :) Jutro zabiorę się za ocenianie :)

      Usuń
    5. hmm... widziałam, że macie zablokowane wszystkie kolejki, ale jednak odpisałaś i się nad tym od wtedy zastanawiam... Czyli przyjęłaś bloga do kolejki? ^^ I jeżeli tak, to mogę wiedzieć, na którym miejscu? :)

      Usuń
    6. ja chyba jeszcze nie mam ustalonej kolejki xD Dlatego jesteś u mnie na I miejscu, a później będzie Sowiecki Szpieg i inne blogi z kolejek Agnethy i A. (:

      Usuń
    7. ooo... to super, załapałam się :) mam nadzieję, że źle nie będzie ^^
      a tak z ciekawości, można wiedzieć ile masz lat ? jak nie chcesz nie musisz odpowiadać, po prostu pisałaś, że jesteś chyba najmłodsza z załogi xd

      Usuń
    8. Urodziłam się w 1998 (:

      Usuń
    9. Ah, ta moja ciekawość nieposkromiona ^^ Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  5. Trochę kiepsko, że sama mówisz, że z treścią masz największy problem. Mnie jako ocenianej najmniej obchodzi pierwsze wrażenie czy szablon, a właśnie treść.
    Noale może się wyrobisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Treść oceniam dobrze i dokładnie. Wyłapuję błędy i daję rady. Mam problem z tym, że w niektórych ocenach widzę jak ktoś pisze o treści z 10 zdań, a niektórzy jak die_Kreatur w poprzedniej ocenie rozpisuje się na kilkanaście stron :)

      Usuń
  6. Witam serdecznie Liz, miejmy nadzieję, że zostaniesz u nas dłużej niż obecne tu ostatnio kandydatki... :)

    Nie żeby zostały mi 3 blogi w kolejce czy coś! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  7. Wobec tego proszę Lizzie o ocenę mojego bloga. Może jej się uda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, Szpiegu, tak obserwowałam sytuację z Tobą na Erze i się błąkasz i błąkasz po różnych kolejkach. Strasznego masz pecha do oceniających xD
      Z wielką chęcią ocenię Twojego bloga (:

      Usuń
    2. Również bardzo chętnie bym się do Twojej kolejki przeprowadziła skoro Agnetha zaginęła w akcji już dawno temu. Przy zastrzeżeniu, że jeśli wolisz ocenić coś, co jest na blogspocie to mam alternatywny adres na nim obecnie ;).

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Chętnie przygarnę Twojego bloga (:
      temtio.blogspot.com, tak? (:

      Usuń
    5. Tak, chociaż w kolejce jest adres mylogowy, ale tak jak mówiłam jak Ci wygodniej ;).

      Usuń
  8. O, Lizzie, wyjustuj tekst przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation