1.3.13

[294-298] Odmowy: ilovbieberjustin; with-the-rain; soneys; nigdy-sama; nastolatekswiat

Edytuj post
Przepraszam, że tak hurtowo, ale robię przeczyszczanie kolejek i wydaje mi się, że nie ma sensu dodawać tylu postów po sobie, więc umieszczę je razem. Z tytułu posta wyrzuciłam końcówki adresów, bo długość całości mnie przygniotła.
Przygotujcie się na falę odmów!

*

Autor: ilovebieber

Blog został zakończony, autorka dokonała swego dzieła i zaznaczyła, że cały blog był prowokacją.

*

Autor: Elfaba

Blog najzwyczajniej w świecie nie istnieje.

*

Autor: SoneyS

Blog został zawieszony, zaś autorka nie wyraziła chęci oceny mimo to.

*

Autor: Julia Olech

Blog został zablokowany dla osób niezaproszonych, a że do takowych nikt z ocenialni nie należy, nie mamy nawet możliwości kontaktu z autorką.

*

Autor: dziwna inaczej

Blog nie istnieje.

9 komentarzy:

  1. Witaj, Imloth :).
    Pytałaś, czy życzę sobie oceny bloga mimo spetryfikowania. Jeśli to nie stanowi problemu, to owszem - prosiłabym :).
    Pozdrawiam,
    Kyoyama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, wezmę to pod uwagę. Dzięki za tak szybką odpowiedź! ;)

      Usuń
  2. No i od razu jakoś tak lżej na duszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprawiłam numerację w Szerokiej, ale Ty jeszcze popraw w tytule, bo popełniłaś dwa młędy: zamiast "9" w miejscu dziesiątek, dałaś "3" oraz te 5 blogów to będzie się kończyło na końcówce 98. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Coś poszło nie tak z tego co widzę.

      Usuń
  4. Dobrze! Powywalajcie najpierw te blogi, które nie istnieją i do których nie ma dostępu - od razu zrobi się przejrzyściej ^^ Brawa Imloth, chociaż i tak dużo blogów zostało ;_;
    I tak przepraszam, że się wepchnę ze swoimi uwagami. Tak poklikałam w kolejce, poklikałam i... Zaglądnęłam do kolejki Angie. Nosz patrzę po tych blogach, patrzę, a tam ani buttonów, ani linków do Ery. Czy coś z moim wzrokiem jest nie tak? Co klikam jakiś blog to albo nie ma linku/buttonu, albo zawieszony (i nie ma przy jego nazwie znaczka żadnego), albo dostęp zablokowany, albo nie istnieje...
    Odmowy wystawiacie po kolei (czyli jak dotrzecie do danego bloga) czy "randomowo"? ._.
    Aha i dodam, że nie jestem u nikogo w kolejce. Tylko trochę mi przykro, iż tak tu cicho ._.'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie wszystkie blogi z tej odmowy pochodzą z kolejki Angie. Powiem szczerze, że sprawdzałam je pod kątem przeterminowania lub zawieszenia, nie patrzyłam na linki.
      Odpowiadając na drugie pytanie - zazwyczaj odmowy wystawiamy dopiero wówczas, gdy dany blog znajduje się pierwszy w naszej kolejce. Teraz jednak, żeby było choć trochę przejrzyściej, robimy ogólny przegląd, by kolejki nie wyglądały aż tak przytłaczająco ;)
      Blogi, które aktualnie mam ocenić, są co prawda przeterminowane, ale autorzy zwrócili na to uwagę, więc nie ma z tym problemu.

      Usuń
    2. To dobry pomysł, zaglądnąć teraz do kolejek ^^
      Może jak te oceniające zobaczą, że mają mniej blogów, to wróci im chęć do pracy... Niestety, ale wiem, jakie to nieprzyjemne, kiedy widzi się u siebie taką listę stron do oceny :|

      Usuń
    3. Miło mi słyszeć jakieś słowa wsparcia ;D Też mam nadzieję, że komuś wrócą chęci do pracy. Mnie, jak na ironię, kolejka nie skraca się nijak nawet o pół bloga :P

      Usuń

Skomentuj

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation