4.2.13

Podsumowanie grudnia 2012 i stycznia 2013

Edytuj post

Nie owijając w bawełnę, nie słodząc – jest źle. Źle, czy nawet bardzo źle – jak kto chce. Podsumuję grudzień 2012 oraz styczeń 2013 razem, bo liczba ocen z poprzedniego miesiąca była jeszcze bardziej przerażająca.
Odeszły od nas Cuddly i Karo, Angie i Shauu_ mają urlopy na czas nieokreślony, Issle praktycznie do końca lutego, w nasze szeregi wstąpiła z powrotem Czekoladowa, co zdaje się być jedyną jasną stroną ostatnich czasów. Więc teoretycznie pracujących pozostała nas dwójka, mianowicie ja i Elaina. Jest ciężko.
Nie mam nawet zamiaru dawać żadnych mów motywacyjnych – dziewczyny, po prostu weźmy się za siebie. Wróćcie z urlopów, wyczyśćcie kolejki, a potem zastanowimy się, co z Erą. Prowadzimy nabór, jednak póki co chętnych niewielu, być może ze względu na powstawanie nowych ocenialni, być może po prostu nie wnosimy żadnej przyciągającej świeżości działaniem Ery. Próbuję to zrozumieć, zastanowię się, co zmienić.
Póki co przyjmowanie zgłoszeń zostało wstrzymane. Kolejki dziewczyn są pełne, wolna również nie grzeszy miejscem. Dlatego najpierw musimy uporać się z otrzymanymi zgłoszeniami, później wspólnie zastanowimy się, co będzie z ocenialni. Jeżeli jednak któraś z oceniających koniecznie chciałaby mieć kolejkę odblokowaną, proszę o kontakt, a pogadamy.
Przechodzące anonimki proszę o powstrzymanie się od zgryźliwych komentarzy typu „pisałem przecież, że Era się wypala”.
Albo wszystkie staniemy na nogi, albo zakończymy działalność. Jeśli ktokolwiek z was zna osoby nadające się na oceniających, chętne do pomocy – choćby tymczasowej! – niech da znać. Spróbujemy ten kolejny raz wziąć się za siebie.


Angie (0)
Ocen: 0
Odmów: 0
Innych: 0

Czekoladowa (2)
Ocen: 0
Odmów: 1
Innych: 1

Elaina (1)
Ocen: 1
Odmów: 0
Innych: 0

Imloth (4)
Ocen: 1
Odmów: 1
Innych: 2

Issle (5)
Ocen: 5
Odmów: 0
Innych: 0

Psia Gwiazda (0)
Ocen: 0
Odmów: 0
Innych: 0

Shauu_ (0)
Ocen: 0
Odmów: 0
Innych: 0

*

Caroline (0)
Cuddly (0)



Razem ocen: 7
Razem odmów: 2
Razem innych: 3


Najpierw chcę podziękować Issle za ratowanie ocenialni i pomoc przy wszystkim. Potem przeprosić za swoją wolną pracę. I w sumie zamilknąć.

Nie ma z czego robić afery, dziewczęta, ani też smutać i narzekać - po prostu zacznijmy coś zrobić. Zmotywujmy się i znajdźmy nowych ludzi. Proszę was ;)

Ach, korzystając z okazji - pragnę poinformować, że do końca konkursu pozostał tydzień! Ostatni chętni niechaj piszą i nadsyłają pracę. Więcej informacji w aktualnościach.

34 komentarze:

  1. Przede wszystkim zmieńcie szablon, żeby ożywić nieco atmosferę. My na Ocenach-Legilimens aktualnie przechodzimy to samo, więc łączę się w bólu, czy coś :) Co do kolejek... Radziłabym sprawdzić wszystkie blogi - niektóre pewnie będą przeterminowane. Nie ma sensu ich tam trzymać, po prostu wystawcie odmowy. Będzie Wam wygodniej nie widzieć tego wszystkiego, bo to też demotywuje.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podsumowanie lutego? Już? : D Jeszcze się na dobre nie zaczął xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybaczcie pomyłkę, miało być grudnia i stycznia. Dzięki!

      Usuń
    2. Wybaczcie pomyłkę, miało być grudnia i stycznia. Dzięki!

      Usuń
  3. Cóż... Mój blog jest mocno przeterminowany, mimo to od bardzo dawna czekam na ocenę i nadal chcę ją otrzymać, pomimo przedłużającego się braku weny do pisania (co w sumie nie jest takie złe, bo sam blog jest bardzo długi i dodawanie kolejnych notek tylko zwiększyłoby obciążenie osoby oceniającej). Wystawienie odmowy w takiej sytuacji i po tak długim czasie oczekiwania byłoby bardzo, bardzo nie fair.
    Pozdrawiam, Nanshunyo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat to już leży w rękach zgłaszającego się. Można oczywiście poinformować, że pomimo przeterminowania nadal oczekuje się tej oceny, ale naprawdę nikt nie ma chęci oceniać kogoś, kto bloga porzucił i nie dał żadnego odzewu.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Nanshunyo, ty sama zgłosiłaś mi już dawno temu, że masz chwilowy brak weny, więc nie masz się czym przejmować - wzięłam to pod uwagę ;)

      Usuń
  4. Zgodzę się z emilyanne - zmieniając szablon, ożywicie trochę atmosferę. Jeśli mogę coś zaproponować, to halska. tworzy teraz na SzablonCentre. :) Nie wiem, czy przyjmuje zamówienia, ale jeśli tak, to polecam!
    I tak jak em, proponuję przejrzenie kolejek. Sama z ciekawości zajrzałam i już na samym wstępie, w kolejce Angie są co najmniej dwa blogi do wywalenia. :)
    Gdybym z kolei mogła powiedzieć coś od siebie... Szkoda widzieć, że EK trochę upadła. Wbrew pozorom jesteście w miarę dobrą ocenialną - szkoda by Was było, naprawdę. Fakt faktem, z chęcią bym Wam jakoś pomogła, ale bywa, że czasem jestem zbyt leniwa, nie mam na nic ochoty i co najważniejsze - jestem beznadziejna w pisaniu ocen. Po prostu nie lubię oceniać innych wiedząc, że mnie samej czasami jest trudno przyjąć krytykę. A niekiedy zdarza mi się pokazywać zbyt wiele złośliwości, więc... Nie, nie nadaję się na oceniającą, kropka i koniec.

    Ale tak czy inaczej, trzymam za Was kciuki, dziewczyny, i liczę że EK już niebawem stanie pewnie na nogach!

    Pozdrawiam! :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście polecam napisanie do wszystkich osób z kolejki z pytaniem czy nadal chcą uzyskać ocenę. Może zdarzyć się tak, że kilka osób się rozmyśliło i te kilka blogów odpadnie, dzięki czemu będziecie miały krótsze kolejki i nie będziecie czuć się takie przytłoczone : ).

      Usuń
    2. Zrobiłam to pewien czas z blogami w kolejce Angie, która to raz na pół roku daje znak życia i obiecuje, że je oceni. Póki co nie mam nawet ochoty robić jeszcze większego zamieszania w kolejkach, skoro nasze i tak są pełne - mam nadzieję, że Angie wywiąże się z obietnicy.
      Zobaczymy. Dziękuję wam bardzo za rady :)

      Usuń
    3. A co do cynku do Halskiej, dziękuję bardzo - z chęcią zerknę, bo szablon na Prozaikach niezwykle przypadł mi do gustu.

      Usuń
  5. Chciałabym zrezygnować z oceny. Jestem w kolejce do Issle, pod nazwą "Lily Evans". (przed chwilą zmieniłam nazwę, więc dlatego piszę z innej).

    Z góry dziękuję i przepraszam za kłopot.
    cirmonelli. (Lily Evans)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, mam nadzieję, że przetrenuję się trochę i będę miała odwagę zgłosić swoje opowiadanie :)
    Tymczasem - http://posegregowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry,
    Chciałam poinformować, że na Katalogu Ocenialni zaszły drobne zmiany dotyczące ocenialni umieszczonych w spisie. Od tego miesiąca wszystkie działające ocenialnie proszone są o potwierdzenie swojej działalności pod podsumowaniem każdego kolejnego miesiąca. Informacja taka powinna zawierać adres ocenialni a także nick oceniającego, który potwierdza dalszą działalność ocenialni oraz informacja ta musi być umieszczana pod każdym kolejnym podsumowaniem miesiąca począwszy od podsumowania lutego 2013 roku.
    Ważne: O dalszej działalności ocenialni nie musi informować właściciel. Może to zrobić jego zastępca lub dowolny oceniający danej ocenialni. Prosimy aby dokonywały tego osoby zalogowane. Ważne jest to, żeby taka informacja pojawiła się pod podsumowaniem miesiąca w ciągu PIERWSZEGO TYGODNIA DANEGO MIESIĄCA.
    Przykład: Informuję, że ocenialnia Krytyczne-Oceniające istnieje i działa. Plotkara – właścicielka.
    Ta zmiana wynika głównie z tego, że w ostatnim czasie na wielu ocenialniach panuje tzw. zastój, oceny pojawiają się rzadziej lub przez miesiąc nie pojawia się zupełnie nic, nawet odmowa. Chcemy wiedzieć, że współpracujemy z działającymi ocenialniami, których oceniający zaglądają na Katalog i w jakimś stopniu dbają o współpracę. Załoga Katalogu zajmuje się różnego rodzaju ogłoszeniami, artykułami, preferencjami ocenialni i innymi rzeczami, dlatego uprzejmie prosimy oceniających i właścicieli ocenialni o tą drobną pomoc z Waszej strony. Informujcie nas, czy nadal działacie, jak wygląda sytuacja u Was, itp. To krótka informacja, którą może zamieścić dosłownie w ciągu kilku sekund bardzo ułatwi nam współpracę i wykluczy ewentualne wyrzuceniem ze spisu lub dociekanie, czy ocenialnia działa, czy może to chwilowy zastój który zostanie wkrótce zażegnany.

    Dziękujemy za wyrozumiałość i współpracę. Zachęcamy do zaglądania na Katalog Ocenialni w celu komentowania artykułów, sugerowania zmian, podsuwania pomysłów na artykuł oraz bliższego poznania ocenosfery.
    Życzę miłego weekendu i bardzo proszę, żeby właściciel ocenialni lub jego zastępca dał nam znać na Katalogu Ocenialni, że przyjął do wiadomości powyższy komentarz i że będzie stosował się do naszej malutkiej prośby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś tu cicho ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. >o< Zostałabym oceniającą, żeby przeczyścić te kolejki i zachęcić inne oceniające swym ogromnym (przynajmniej z początku) zapałem, gdyby nie te głupie studiaa!

      Usuń
    2. Pozostaje mieć nadzieję, że będzie lepiej.

      Usuń
    3. Madź - zawsze możesz zostać oceniającym tymczasowym i wpaść nawet na ocenę dwóch blogów ;)

      Usuń
  9. Issle ma na swojej podstronie mój szablon, chociaż linku nie zamieściła ani nie pozostawiła informacji o pobraniu. Zamiast tego na głównej stronie widnieje napis, iż szablon wykonała Avia Tinar z Zaczarowanych (z pewnością pozostałość po poprzednim). Upraszam Issle, aby jak najszybciej przeczytała Regulamin i naprawiła błąd.

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, trochę nie rozumiem, po czym wnioskujesz, że nie zostawiłam informacji o pobraniu w "Pobraniach", skoro najstarsze komentarze są z 9 lutego, więc najwidoczniej dawniejsze usunęłyście - ja pobierałam Twój szablon końcem grudnia, także...
      I nie wiem co złego jest w tym, że link na głównej stronie wygląda tak, a nie inaczej? Sama go w ten sposób umieściłam i czytam Regulamin po raz setny - nie widzę nic złego w moim sposobie.

      Jeszcze raz przeczytałam Twój komentarz i już w ogóle nie pojmuję, co się dzieje - ja go znalazłam na Zaczarowanych, tymczasem widzę, że Ty nawet nie widniejesz w tamtejszej załodze.
      ????

      Usuń
    2. Cofam i przyznaję otwarcie, że jestem pusta. :D Miałam po prostu tego dnia rozterkę pomiędzy Twoim szablonem, a Avi i wstawiłam Twój, myśląc, że był to jej i stąd też podpis...
      Bardzo przepraszam. :)

      Usuń
    3. Dobrze, nic nie szkodzi. Dziękuję za wytłumaczenie i poinformowanie mnie o komentarzu ;)

      Usuń
  10. Dobra, piszemy do adminka, czyli Imlotka. Nie wiedziałam, że na erze jest aż tak źle. W związku z tym jestem skłonna do Was wrócić i oczyścić wasze kolejki, bądź blogi z wolnej, jeśli oczywiście. chcesz. Moje gadu masz, napisz mi tam co i jak. Jestem wam w stanie pomóc, ale tylko tymczasowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiecie, że od ostatniego podsumowania nic nie opublikowałyście? Ręce opadają.

      Usuń
    2. Da się zauważyć. I proszę, niech obejdzie się bez zgryźliwych komentarzy. Widzę przecież, co dzieje się na Erze.

      Usuń
    3. Ale to nie są żadne zgryźliwe komentarze, po prostu czekam na moją ocenę już pół roku! (i to dosłownie)

      Usuń
    4. Niestety nie jestem w stanie tego stwierdzić, jako że się nie podpisujesz.
      Zrozum, każda ocenialnia przechodzi kryzys. Najmocniej przepraszam za zwłokę, ale od dłuższego czasu nie możemy znaleźć stałej załogi, co znacząco przeszkadza w funkcjonowaniu Ery.

      Usuń
    5. Hm, Anonimy są tacy uroczy, prawda? c:

      Usuń
  11. A może warto by było połączyć się z jakąś ocenialnią (niekoniecznie, jak Ława i Kampania, ale na przykład przenieść się do kogoś innego), żeby to jakoś wszystko grało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad tym, ale ciężko chyba połączyć tak dwie ocenialnie, które wcześniej nawet nie współpracowały. Drogą głosowania dziewczyny stwierdziły, że wolą znaleźć nową ekipę dla Ery, niż łączyć siły z inną ocenialnią. Ale kto wie - może jeszcze zmienimy zdanie. ;)
      Swoją drogą - zaglądałaś na swojego posta na Szablon Centre?

      Usuń
    2. * Kompania, oczywiście.

      Usuń
    3. Z jednej strony tak, a z drugiej - to ani trochę nie jest łatwe, znalezienie nowych osób do oceniania.

      I owszem zaglądałam (ba, przed chwilą). Zaraz do Ciebie napiszę.

      Usuń

Skomentuj

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation