29.12.12

Come back

Edytuj post

Witam wszystkich wszem i wobec.
Jak to zapewne każdy z Was już słyszał kobieta zmienną jest, a ja nie jestem żadnym wyjątkiem od tej reguły. Kilka miesięcy temu, chyba to był wrzesień, kiedy doszło do mnie, że nie ma żartów i w maju piszę maturę, podjęłam decyzje o odejściu. I tak sobie wykombinowałam, że to już na stałe, że na pewno nie wrócę, nawet gdyby koniec świata był (klapa, bo nie było). No i wróciłam, bo jak już wspominałam na początku płeć piękna ma problemy w realizacji swoich postanowień.
Dumam już od kilku minut co też jeszcze napisać, czymże zabłysnąć, kogo zawstydzić moim porażającym IQ, ale nic nie przychodzi mi do głowy, dlatego najzwyczajniej w świecie przesyłam uściski tym którzy mnie znają i cieszą się z mojego powrotu, moc całusów dla tych, którzy też mnie znają, ale nie pałają entuzjazmem do mojego powrotu i uśmiech nr 57 dla tych, którzy w ogóle nie wiedzą o co chodzi.

18 komentarzy:

  1. Od razu cieplej się zrobiło :3 Witaj z powrotem, Czekuś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Czeki :) Cieszę się z Twojej zmienności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie poproszę o przeniesienie mojego bloga http://bracia-duszy.blogspot.com do kolejki Elainy.
    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A co z Shauu_? Ona dalej ocenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shauu_ ostatnimi czasami nigdzie się nie udziela za co wszystkich przeprasza, ale teraz w jej życiu dzieje się mega wiele i na nic nie ma ochoty. Niedawno złapała wenę twórczą na własne opowiadnie. Zazwyczaj też wtedy przychodzi wena na inne blogi, na czytanie ich, komentowanie, OCENIANIE. Także mogę powiedzieć,że: TAK! Shauu_ ocenia i najmocniej przeprasza wszystkie dziewczęta, które tutaj pracują. Poza tym mam problem z jednym blogiem i jakoś tak nie mogę się za niego zabrać,hmm.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Co oceniasz teraz? Jestem druga w kolejce, jednak dawno, dawno temu napisałaś mi, że mam nie dokonywać żadnych zmian u siebie. Chciałabym wiedzieć, jak wygląda sprawa z moim blogiem.

      Usuń
  5. Czyżby zniknęła Wam podstrona z Waszymi opisami? Czy raczej jest ona "chwilowo niedostępna", bo zajmujecie się jej remontem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest co prawda w remoncie, ale powróciła :) Bądź co bądź, wzięłyśmy sobie rady do serca. Przypadkiem zasłoniłam ją Katalogiem, edytując podstrony, jednak już jest dostępna.

      Usuń
    2. Uff, to dobrze. Obawiałam się, że czmychnęła gdzieś w kąt podczas zabawy w chowanego i o bidulce zapomniano. :)

      Usuń
  6. Wobec tego proszę o ocenę Imloth :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, a Caroline czemu nie ma?: o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karo postanowiła po prostu zrezygnować z oceniania.

      Usuń
  8. W takim razie pragnę poprosić o ocenę Issle, jeśli można ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu ironia losu! :D Nie mamy szczęścia do oceniających. Cieszę się, że Czekoladowa wróciła i byłabym wdzięczna, gdyby podjęła się oceny naszego bloga. Mam nadzieję, że tym razem się jej doczekamy. :)

    www.melodia-uczucia.blogspot.com

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam takową nadzieję! Już przenoszę :)

      Usuń

Skomentuj

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation