20.11.12

Podsumowanie stażów Elaliny, Shauu_ i Caroline

Edytuj post

Elaina

Cuddly

Oceniłaś mój szablon bardzo dobrze, więc od razu powinnam napisać, że jestem na „tak”, ha. Ogólnie to dobrze cię  nie znam, ale widać, że chyba jesteś fajną babką. Jak dla mnie troszeczkę mało w treści, ale sama kiedyś potrafiłam napisać mniej, ale ważne, że są rzetelne, nieprzesadzone i, co najważniejsze, nie starasz się zmieszać autora z błotem.

Issle

Elaino, pisać o Twoim stażu jest mi niezmiernie głupio, gdyż jesteś tutaj, na Erze, wcześniej ode mnie. Z początku tak naprawdę myślałam, że jesteś już "stałą" oceniającą, więc chyba wiesz, co myślę o Tobie. Piszesz długie, przyjemne oceny, które miło i szybko się czyta. Zawierasz w nich nie tylko krytykę, ale też rady, co jest najważniejsze. Szkoda tylko, że nie możesz za bardzo udzielać się na Erze pod postami, ale z czasem może zaszczycisz nas swoją obecnością. :> Jestem na tak. C:


Imloth

Elaino, cóż tu ja mogę dużo powiedzieć? Cieszę się, że zostałaś z nami na dłużej i pokazałaś, że stać cię na dużo! Twoje oceny z pewnością wymagają doszlifowania, ale twój styl jest bardzo dobry i prawie nie popełniasz błędów. A jeśli już są, to widzę, że nad nimi pracujesz i poświęcasz ocenom dużo czasu. Treść, jak już wspomniała Cuddly, faktycznie mogłaby być dłuższa, choć nie powiem, byś skąpiła rad. Udzielasz się, wróciłaś do życia, więc nie widzę powodów, by powiedzieć ci nie. Witaj w załodze!


Shauu_

Cuddly

Wiesz, tak sobie myślę, że jesteś stuknięta (moja krew, synu). Ukazujesz się w komentarzach pod każdym postem, co w sumie też jest na plus. Podoba mi się to, jak rozpisujesz się w treści i wcale nie jest to opisywanie całej fabuły po kolei, pisanie planu wydarzeń czy streszczenia, tylko rzetelna opinia i pomoc w poprawieniu czegoś, co jest złe. W sumie to widać, że naprawdę dużo czasu poświęcasz ocenom jak i autorom blogów, więc powinnam zacząć się od ciebie uczyć. A co najważniejsze - łączy nas ta sama miłość do Puchałkę i Prosiałkę. Nawet swojego kota nazywałam Kociałkę albo Kotałkę, a „pedał” został zmieniony na Pedałkę. Kto pomyśli, że Tofik (miał być Azazel, a idźcie wy w gąszcze) to jego prawdziwa godność.

Issle


Droga Shauu_, jak wiesz, obdarzyłam Cię wielką sympatią i to nie tylko dlatego, że mieszkasz 15 minut ode mnie! Twoje oceny są rzetelne, widać, że wkładasz w nie dużo wysiłku i pracy. Czasem masz problemy z utrzymaniem nerwów na wodzy, ale akurat w tej kwestii byłabym hipokrytką, gdybym miała Ci to za złe. Na początku pisałaś po trzydzieści komentarzy pod każdym postem, teraz nas troszkę opuściłaś, ale myślę, że to po prostu kwestia Twojej popularności i braku czasu, więc... Jestem jak najbardziej na tak, misiaczku. :3


Imloth

Shauu_, ty nasz mały, kontrowersyjny szaleńcze, który z całych swoich sił hamuje cięte ripostki i stara się być uprzejmym. Doceniam to,  rzecz jasna, i mam nadzieję, że uda ci się kontynuować swoją kulturalną edukację. Uwielbiam twoje oceny – przykładasz się w nich do najdrobniejszych szczegółów, mogę się nad nimi rozpływać... dobrze, nad oceną Leszczyny, która wyszła ci najlepiej i najuprzejmiej. Tak, o to będę cię gnębić do końca świata i jeszcze dłużej. Mam nadzieję, że współpraca będzie układała się owocnie i nie poskąpisz nam swoich wspaniałych komentarzy, Boże-Boże-Bożenko? :>


No to co, teraz by się jakaś powitalna impreza przydała? :D Witam was obie w załodze Ery!

EDIT: 23.11.2012
Z racji tego, że w międzyczasie żadne ocena nie została dodana, podsumowanie stażu Karo dodam również tutaj.



Cuddly
Przyznam szczerze, że jakoś niespecjalnie cię lubiłam. Wszystko zmieniło się od kochanej rozmowy o Amerykanach, Anglikach i Irlandczykach. I pamiętaj, wisisz mi tasiemca na święta (:*). Wracając - wspominając twoją odmowę, ponieważ autorka zmieniła... tło. Odmowa z powodu nagłówka była naprawdę irracjonalna, ale to już chyba wiesz. Trzy/ dwie (im poor thing, i dont remember how much) to całkiem niezły wynik, w dodatku gdy oceny nie są na "odwal się". Mam nadzieję, że już niedługo nie będziesz tylko stażystką.
Issle
Caroline... Hm, na mój gust jesteś trochę za bardzo uległa. Jeśli ktoś Cię atakuje to odpowiadaj tym samym, nie bądź taką ciszą myszką! Moje zastrzeżenie to również przyznawanie przez Ciebie punktów: "Nie jest tak źle, nagłówek jest w miarę okej", myślę sobie, "O, może chociaż raz da sześć lub siedem punktów", patrzę a tu kolejne dziesięć na dziesięć. Ogólnie to mogłabyś też zawrzeć troszkę więcej rad w Treści, ale nad tym możesz jeszcze przecież popracować. Co do samych ocen to widać, że wkładasz w nie duużo pracy i zależy Ci na tym, by były dobre. Co lepsze, jesteś w stanie w trzy dni napisać trzy oceny (w porządku prawię?)! Udzielasz się pod postami, jesteś koleżeńska i miła (może za bardzo :D). Jestem na tak! C:
Imloth
Moim zdaniem Karo (nie pozbędę się tego nicku, no nie da rady!) zasłużyła na stanowisko oceniającego bez dwóch zdań. Szczególnie ostatnia fala ocen w twoim wykonaniu mnie zadziwiła i zatrwożyła (ale w pozytywnym sensie), dlatego nie będę długo ukrywać, że jestem na tak. Podoba mi się to, że szybko się uczysz, przyjmujesz krytykę w stosunku do twojej osoby – chociażby to, co napisałam do ciebie w mailu jako odpowiedź na zgłoszenie. Cieszę się, że pracujesz nad sobą i nie poddajesz się – błędy zdarzają się każdemu, grunt, by potrafić je poprawiać. Wierzę – nie, zaraz, ja wiem! – że współpraca będzie się układać wspaniale.

Teraz to bez taniego wina się nie obejdzie, dziewczęta! :D



20 komentarzy:

  1. Już lecę po tanie winko i balangujemy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożyszczu, tylko ja zostałam ze stażystek :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, niezmiernie się cieszę i gratuluję dziewczyną, że przeszły staż pomyślnie. Cóż, dziś również i byłby mój osąd, ale nie martwię się tym. Mam nadzieję, że dacie sobie radę dziewczynki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dziewczyny!
    A Era idzie ostatnio jak burza ;D Post za postem ;D I ile ocen już w listopadzie się pojawiło ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy pięknie za pochwałę. :D

      Usuń
    2. Aż miło patrzeć na nasze pracowite stażystki~ :D Ja również biorę się do kontynuowania oceny, nie mogę pozostać w tyle.

      Usuń
  7. Ej, dziewczyny, serio, byłam pewna, że mnie wyrzucicie XDD
    ogólnie to strasznie dziękuję, bo naprawdę chcę tu oceniać, chociaż czasem miałam wahania, hah! Chcę także przeprosić, że ostatnio umarłam,ale no... umarłam ;___; i nic mi się nie chciało, straciłam wenę na wszystko, ale w najbliższym czasie postaram się coś skrobnąć C:
    dziękuję raz jeszcze za szansę i za wszystkoooooo, puchałke zWami i w ogóle, pis ent lof <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie coś, tylko ocenę mojego bloga! Czekam. :)
      Gratuluję przejścia stażu wam obu! Znaczy wam trzem już. ^^

      Usuń
  8. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że mi się udało, staż zaliczony... choć pewie do historii przejdę jako "wieczna stażystka", hahahahah. :D
    W każdym razie jestem bardzo wdzięczna za słowa krytyki i pochwały, obiecuję wziąć się za "treść" i dopracować pewne sprawy związane z ocenami. :)
    Gratulacje dla Shauu_! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej,
    Shauu_, chciałabym zapytać, bo opublikowałam na blogu inne opowiadanie i wolałabym, żebyś to jednak je oceniła. Oczywiście, jeśli starczy ci sił, nie pogniewam się, gdy ocenisz jeszcze Freedom ;D
    Ale przede wszystkim zależy mi na ocenie Bom Bom! Jeśli będziesz miała czas, zerknij, czy jego gatunek i styl narracji ci odpowiada.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wszystkim byłym stażystkom ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki dzięki <3
    Ta, szczerze, Cuddly, to przekonałam się do Ciebie ostatecznie dopiero po tej rozmowie :D Fakt faktem, że muszę jeszcze popracować nad swoimi ocenami, ale sądzę, iz to będzie jedynie kwestią czasu :)
    I jeszcze raz dzięki :3

    + Imloth, sama byłam w szoku, jak szybko szło mi dodawanie tych oceni i ogółem pisanie ich. Chyba miałam dobry weekend XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Yyy... nie, Bom Bom! ma zupełnie inną kompozycję niż Cum. Nie wiem na jakiej podstawie uznałaś, że są podobne? W BB począwszy od narracji, po kreację bohaterów, czy nawet motyw komedii - wszystko jest inne niż w Cum.
    Mimo wszystko wolałabym jednak ocenę Bom Bom! Trochę mnie to dziwi, że tyle opowiadań ci nie odpowiada. Cum rozumiem - nie każdemu czyta się dobrze w narracji prowadzonej w czasie teraźniejszym. Ale nie rozumiem zbytnio, co nie odpowiada ci w Bom Bom! ? Narracja jest prowadzona w czasie przeszłym, trzecioosobowa, raczej płynna - przynajmniej starałam się, żeby taka była. Więc w czym problem? Nie lubisz komedii? Wybierając cię do oceny, sugerowałam się twoim opisem w poddziale oceniających. Z niego raczej nie wynika, że nie lubisz tego gatunku.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation