1.12.12

Podsumowanie listopada 2012

Edytuj post

W chorobowym nastroju i dzięki motywacji Issle pojawia się podsumowanie listopada 2012, którego pisanie, bądź co bądź, sprawiło mi małą satysfakcję.
Zacznijmy może od podsumowania ilości ocen w tym miesiącu.


Caroline (4)
Ocen: 3
Odmów: 1
Innych: 0

Cuddly (0)
Ocen: 0
Odmów: 0
Innych: 0
Elaina (3)
Ocen: 1
Odmów: 2
Innych: 0

Imloth (3)
Ocen: 1
Odmów: 0
Innych: 2

Issle (3)
Ocen: 3
Odmów: 0
Innych: 0

Psia Gwiazda (0)
Ocen: 0
Odmów: 0
Innych: 0

Shauu_ (1)
Ocen: 1
Odmów: 0
Innych: 0

***

Mia (1)
Ocen: 0
Odmów: 0
Innych:
1



Łącznie ocen: 9
Łącznie odmów: 3
Łącznie innych postów: 3
Łącznie postów: 15



Patrząc pod względem ilości postów, zeszły miesiąc był lepszy, ale było to spowodowane niebotyczną ilością odmów. W tym miesiącu pięknie wyszliśmy na prostą z ocenami – dziewiątka to liczba, jakiej Era nie widziała dawno. Dziękuję przede wszystkim Karo i Issle, które idą łeb w łeb ;) Oby tak dalej, a może nawet lepiej? Psia usprawiedliwiła swoją nieobecność, co rozumiem, a Cuddly zrehabilitowała się dodaniem prac konkursowych, za co serdecznie dziękuję.
Nie miałam w zeszłym tygodniu wchodzić tutaj prawie w ogóle, niespodziewanie dużo czasu zajęły mi sprawy poza domem. Ale z tego co widzę, to nie tylko mój problem – co tak ucichłyśmy wszystkie? Smutno się zrobiło.
Jeśli chodzi o sprawy organizacyjne, nie mam raczej wiele do przekazania. Pożegnałyśmy Mię, a w nasze szeregi na stałe – i oby na jak najdłużej! – wstąpiło kilka nowych oceniających, a mianowicie Issle, Caroline, Shauu_ oraz Elaina, która przestała być naszą Wieczną Stażystką, jak sama siebie określiła.
Mam nadzieję że atmosfera przed świętami się nie popsuje (szkoda by było), a zapowiedź nowego konkursu, jaki mam zamiar zorganizować we współpracy z pewną inną stroną sprawi, że będziecie zainteresowani.
Trzymajcie się ciepło i wyczekujcie śniegu!

24 komentarze:

  1. A tak mi się nudzi, to piszę do Was. Jak mnie dawno tu nie było. Widzę podsumowanie, dość kiepskie. 9 to taka szatańska szóstka, co nie? Mam nadzieję, że na święta dacie czadu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość kiepskie? Moim zdaniem liczba 9 jest świetnym wynikiem.
      Nie wiem właśnie co tak ucichłyście - ja mam takie usprawiedliwienie, że moja mamcia wróciła, więc jak na razie chcę z nią spędzać jak najwięcej czasu, no i ogólnie zapieprz teraz w tej szkole :< Jutro mam sprawdzian z geo i na dodatkowym ang też. Supcio :X

      Usuń
    2. Ach, zobaczysz jak to na studiach jest. Pochwalę się swoimi kolokwiami. W tamtym tygodniu: niemiecki, gramatyka opisowa (nie pytajcie), gramatyka praktyczna, general english, pronunciation. W tym tygodniu: niemiecki, literatura, pronunciation, general english. W przyszłym: niemiecki, pronunciation, gramatyka opisowa, literatura. Więc widzisz ;) Naprawdę, studia potrafią wykończyć, ciągle tylko siedzę i się uczę. I naprawdę nie mogę doczekać się świąt.

      Ścielę się,
      Psia.

      Usuń
    3. A ja na swoje usprawiedliwienie mam tylko studia. Nic innego. Ale myślę, że ten miesiąc będzie lepszy ;)

      Usuń
    4. Nie no, dla mnie 9 jest słaba, były przecież lepsze, biorąc pod uwagę fakt, że jest Was tak dużo ;) No, to jak mówicie o szkole to ja i o pracy teraz pogadam. Nam zrobili tak, że na święta robią postój i zakład stoi. Problem w tym, że ten kto nie ma już urlopu, idzie na bezpłatny i nie dostanie kasy. Kolorowo nie?

      Usuń
    5. Gwiazdo - wiesz, uważam, że każdy człowiek na danym etapie edukacji narzeka na zbyt wielką ilość nauki, więc nie przejmuję się teraz zanadto tym, co mnie czeka. A Tobie o prostu współczuję takiego nawału. ;)
      Mia, no cóż, dla Ciebie to słaby wynik, dla mnie jest dobrze, biorąc pod uwagę podsumowania z ostatnich paru miesięcy na Erze.

      Usuń
    6. Popieram Issle :) Nie napiszemy nagle 15 ocen. Bywało lepiej, fakt, ale mnie motywuje porównanie z poprzednim miesiącem. Mia, dziewczyno, wspieraj nas, nie dobijaj!
      Ja nie narzekam na nawał nauki, bo jakoś tak olewam co mniej mi potrzebne. A teraz jestem zmuszona uczyć się układu rozrodczego, jej, to takie wspaniałe.

      Usuń
    7. A ja mam jutro sprawdzian z biologiczki, ale z genetyki - dziedziczenie cech, płci, grup krwi oraz chorób, no i w tym oprócz teorii są też ukochane krzyżówki genetyczne. Fajne to jest. :D
      A Tobie Imloth powodzenia życzę! :3

      Usuń
    8. Issle, trzecia gimnazjum? :D

      Usuń
    9. Tak :D Ty również?

      Usuń
    10. Wy tu o układzie rozrodczym, genetyce... A ja badam glebę. XD

      Usuń
    11. No tak, Twój słynny, acz tajemniczy przedmiot XD

      Usuń
    12. Zachciało się isc na ochronę środowiska. Ale stamtąd droga otwarta na medycynę. ^^

      Usuń
    13. Ja się uczę teraz do konkursu, choć "uczę" to trochę za dużo powiedziane XD
      Krzyżówki genetyczne są wspaniałe! Lubię przekminiać dziedziczenie cech ^^ Co nie zmienia faktu, że moja przyszłość wiąże się z mieszkaniem pod mostem i pisaniem książek.

      Usuń
    14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    15. Issle, owszem, ale biologia to moja bardzo słaba strona. Z tym, że genetyka akurat (ahahahahahahah) prosta :D
      Imloth, moja przyszłość też! XD

      Usuń
    16. A moja to pisarstwo (takie beztalencie, ho ho) i zwłoczki. :D

      Usuń
  2. Psia Gwiazdo, chciałam ostrzec, że teraz na moim blogu [wiecej-niz-slowa] zachodzą lekkie zmiany w wyglądze. Nie zmieniam szablonu, nic z tych rzeczy, ale kombinuję nieco z ułożeniem notek - oddzielam, takie tam. No, i wchodzą też jakieś dodatki (śnieg na przykład). Mam nadzieję, że to nie będzie problem.

    Pozdrawiam, emilyanne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Era ostatnio zamiera... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypala się.. :(

      Usuń
    2. Spokojnie, żyjemy ^^

      Usuń
    3. Ostatnio kilka ocenialni ma problem z ocenami, nowymi stażystami, czy zgłoszeniami. W porównaniu z innymi Era trzyma się dobrze.
      Wątpię, by się wypaliła : >>

      Usuń
    4. To dobrze, że żyjecie, bo się już bałam :D A z tego co ja przeglądałam, to niektóre ocenialnie strasznie pną się w górę :D

      Usuń
    5. I powstało kilka nowych...

      Usuń

Skomentuj

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation