1.7.12

Podsumowanie czerwca 2012

Edytuj post

Wykaz ocen poszczególnych oceniających

Czekoladowa
oceny: 0
odmowy: 4
inne: 2

Cuddly
oceny: 0
odmowy: 4
inne: 1

Kazu - urlop
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 0

Angie
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 0

Lina
oceny: 6
odmowy: 0
inne:  0

Emi
oceny: 2
odmowy: 0
inne: 1


***


Imloth
oceny: 1
odmowy: 1
inne: 0



WSZYSTKICH
oceny: 9
odmowy: 9
inne: 9

Jeśli porównamy ten miesiąc do poprzedniego, to jest on o niebo lepszy. W maju była tylko jedna ocena, a w czerwcu dziewięć. Może nie jest to liczba do szczególnej dumy, ale widać poprawę i to cieszy. Na pochwałę zasługuje Lina, która odwaliła kawał dobre roboty publikując w tym miesiącu sześć ocen. Reszta, w tym i ja, raczej się nie popisała. Rozumiem, że maj jak i czerwiec to dwa najgorsze miesiące, gdyż brakuje czasu, dlatego Was rozumiem, bo sama przez ten czas miałam masę kłopotów i nadmiar obowiązków. Teraz mamy dwa miesiące wolnego, a niektórzy nawet i dłużej, a jeszcze inni wcale, dlatego mam nadzieję, że lipiec będzie lepszy od minionego miesiąca. 

A tymczasem życzę Wam szalonych wakacji! 
Enjoy, kochani.


A na dodatek Viva España!


11 komentarzy:

  1. Tylko mnie coś porąbało i byłam za Italią!? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od początku Euro byłam za Hiszpanią ;D Szkoda mi Włochów, ale i tak jestem im wdzięczna za pokonanie Niemców

      Usuń
    2. A ja byłam za Polską. :<

      Usuń
    3. To chyba jak my wszyscy na początku :P

      Usuń
  2. Czekson, jak będziesz na Erze to wbij przy okazji na gg :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja moje wakacje spędzę w ukochanej pracy, ucząc się języka słowackiego :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś poznałam nowe słowo " Usrać się", to znaczy puścić bąka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez kilka lat, rok w rok, jeździłam na Słowację, gdzie byli zarówno Polacy jak i Słowacy, Węgrzy, Rosjanie, Czesi i takie tam inne pseudosłowiańskie narody. Tam się właśnie dowiedziałam, że "frajer" to chłopak (boyfriend taki), łatwo wywnioskować jak jest dziewczyna. XD Oprócz tego nie było nic słodszego niż pewien (przystojny, swoją drogą) Czech imieniem Roman, który zawsze mówił do nas Polaczki ;D

      Usuń
  5. Niestety, ale muszę zrezygnować z oceny mojego bloga. Nie będzie mnie (co najmniej) cały lipiec, co oznacza, że nowy rozdział też się nie pojawi.
    Tak czy inaczej, dziękuję Czekoladowej za chęci i pozdrawiam!
    Chodzi o morderczy-amor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    mam pytanie do Cuddly. Przeglądając sobie poczekalnie i klikając w linki autorki Aurory, zauważyłam, że wyskakuje strona z błędem. Który z blogów jest zatem pierwszy w Twojej kolejce?

    Pozdrawiam,
    Lady Call

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation