13.5.13

[315-319] Odmowy: best-frieend.blogspot.com; zuziaijejlife.blogspot.com; murphose.blogspot.com; brama-snu.blogspot.com; melancholijna-lilia.blogspot.com

Edytuj post
Autor: Klaudiaa ♥  i Martynaa ♥

Brak odnośnika do Ery Krytyki. Już raz pytałam, czy autorki dalej są zainteresowane oceną, potwierdziły i na nowo dodały link, jednak teraz on znów zniknął. Dwa razy prosić nie będę.

Autor: Zuzka Miklos

Blog został usunięty.

Blog: murphose.blogspot.com
Autor: Murphose

Zmiana szaty graficznej, podczas gdy ja już zaczęłam oceniać treść. Tak, niby błahy powód, ale pisałam, i to w dodatku miło, żeby niczego nie zmieniać, bo doszłam do szaty graficznej... ale to wcale nie jest denerwujące...

Blog: brama-snu.blogspot.com
Autor: Chire_Christel

Blog został usunięty.

Blog: melancholijna-lilia.blogspot.com
Autor: DepressedSuicide

Brak uprawień - nie było to zgłoszone.



17 komentarzy:

  1. Widzę, że czyścicie kolejeczki (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, weźcie napiszcie, kto wam szablon zrobił, bo wchodzę dziś na pocztę, a tam zatrzęsienie powiadomień z pytaniami "zrobiłaś szablon na erę?" "skąd era ma szablon?" itd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najlepiej wyrzućcie wisielca z linek, to może przestaną mnie pytać o szablon na erze... ^^

      Usuń
    2. Ja już chciałam to dawno zrobić, bo nawet w stopce ostatnio było napisane "dante", a nie "halska", ale niestety nie mam uprawnień administratora. (:

      Usuń
    3. Ale, kurczę, na dole jest napisane, że szablon wykonała halska, a dwa pytania o szablon na erze są z dziś... :<

      Usuń
    4. Ale z reguły patrzy się na linki, a potem stopkę. ;_;

      Usuń
    5. No już, spokojnie, Wisielec zniknął, wszystko gra? Lubiłam go w linkach, bo po kliknięciu był taki fajny obrazek, no ale dobra. W imię świętego spokoju dante - niech będzie ;)
      Grabarz, zamęczysz mnie z tym administratorem...

      Usuń
  3. A nie możesz kontynuować oceny, skoro dopiero doszłaś do szaty graficznej? Przepraszam, ale na ocenę czekałam tak długo (!), że musiałam pozmieniać szablon i inne dodatki, ale cóż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszłam też do treści, około 5 postu, więc szatę graficzną opisałam. Poza tym Era przeżywa teraz kryzys i czyścimy kolejki, a ty mogłaś zapytać.

      Usuń
    2. Szata graficzna to chyba najmniej czasochłonny i równie mało istotny element oceny. Nie można opublikować bez niej?

      Usuń
    3. 8. Jeśli Twój blog znajduje się na pierwszym miejscu w kolejce, nie zmieniaj nic na blogu (szablon) - inaczej grozi ci odmowa - to raz. Dwa - po co mam tracić czas na pisanie oceny do końca dla kogoś, kto nawet nie zapyta, czy oceniłam już szablon?

      Usuń
    4. Tak, cieszę się, że macie taki regulamin. Ale to chyba nie konstytucja i może ulec zmianom? Zwłaszcza że powinien ułatwiać, nie utrudniać.

      Usuń
    5. No dobrze, ale zawsze można zapytać, prawda?

      Usuń
    6. Ale Grabarz już powiedział, że przeżywamy kryzys, mówiąc lekko, a regulamin, prawda, konstytucją nie jest, ale ciągle regulaminem, a taki wypada przestrzegać! ;)
      Rozumiem, że czekałaś długo, sama miałam sytuację, gdzie odmówiono mi, gdy całkowicie zapomniałam, że zgłosiłam się gdzieś :D Nie przejmuj się, jeśli masz ochotę zawsze możesz zgłosić się raz jeszcze, najlepiej w czasie, w którym era w końcu zacznie rozkwitać! ;)

      Usuń
  4. Imlociaku, Shauu_ też dodała odmowy, ale zostałam przysłonięta przez Grabarza :C tak mówię, na wszelki wypadek gdybyś nie zobaczyła :D
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to bardzo dobrze, że mówisz :D Czas uzupełnić szeroką listę.

      Usuń

Skomentuj

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation