10.3.13

[303] Odmowa: alicja-w-krainie-garow.blog.onet.pl

Edytuj post
Autor: Tomanek

Odmowa z przyczyny przeniesienia bloga. I z góry proszę o nie rzucanie się o wystawienie przeze mnie odmowy z „tak błahego powodu” - jestem w stanie czasem nagiąć regulamin, ale zazwyczaj, kiedy już to zrobię, odzywa się fala protestów. Gdy tego nie robię, jest jeszcze gorzej. Więc postanowiłam po prostu się tym nie przejmować, wybaczcie.

A w gestii ocenianego leży, by po prostu krótko poinformować w przeznaczonym do tego miejscu o przeniesieniu bloga czy jego przeterminowaniu. I tak zazwyczaj pytam, czy autor życzy sobie ocenę mimo wszystko, ale cierpliwość i dobre serce kiedyś się kończą. A jeszcze kilka miesięcy i zacznę siwieć. Serio. A wiosen jeszcze nie mam wiele na karku.

27 komentarzy:

  1. Hm, ciekawe jak długo tym razem będzie trzeba czekać na hejty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że w całej mojej zacnej karierze jeszcze nikt mnie szczególnym hejtem nie zaszczycił. A przynajmniej sobie nie przypominam ^^

      Usuń
    2. Niezwykłym szczęściem Cię Matka Natura obdarzyła, dziecię drogie. C:

      Usuń
    3. No, to tak w zamian za ten tłuszcz na udkach się zlitowała ♥

      Usuń
    4. I za fakt, że musisz mleczkiem Dove się myć (NIE WCHODŹMY W SZCZEGÓŁY XD)

      Usuń
  2. Lejek, używaj normalnego cudzysłowu. Przeczytaj jeszcze raz, bo są nieskładnie i powtórzenia. Niestety, nie wymienię, bo na telefonie tak się kopiuje, że jak wkleję usunie tekst. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kiedy to ja jestem, Grabarzu.

      Usuń
    2. ŹLE POPATRZŁAM, WAIT, WAIT XD To ty użyj normalnego cudzysłowu i przeczytaj jeszcze raz. XD

      Usuń
    3. Już przeczytałam i nieco zmieniłam, także dziękuję za zwrócenie uwagi :3 A cudzysłów jest jaki jest, bo Blogger zacny nie akceptuje innego, a pisałam notkę tutaj. Także zaraz to zmienię.

      Usuń
    4. Jak to? lewy alt + klawiatura numeryczna0132/0148 i jedziesz. :D

      Usuń
  3. Mistrzu, odkryłaś przede mną tajniki magicznych cudzysłowów! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie widzę, że Era powoli budzi się ze snu zimowego :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyż ja wróciłam. :C

      Usuń
    2. Przynajmniej się stara ;D Osobiście mam dość ograniczony czas do końca kwietnia, ale potem mogę się obijać na całego i pisać oceny od rana do nocy, więc mam nadzieję przed wakacjami oczyścić kolejkę.

      Usuń
    3. Do kwietnia... plus odbijanie się... Imloth zdaje maturę? :D

      Usuń
    4. Nie, egzamin gimnazjalny. XD

      Usuń
    5. Nie, egzamin gimnazjany. XD

      Usuń
    6. Odpisywałam też za nią i nie dodało mi, bu XD jaka tam matura!

      Usuń
    7. Grabarz! Panuje niepisana zasada, że mojego wieku się nie zdradza, chyba że po ukończeniu gry w zgadywanie, które kończy się głębokim szokiem, ze wcale nie jestem studentką. :<

      Usuń
    8. Ooj spłoniesz, i nawet pałeczki perkusyjne za autografem ci nie pomogą!

      Usuń
    9. Czyli jednak nie chcesz moich pałek ZA autografem na konkurs? :C

      Usuń
    10. Pewnie, łap mnie za słówka, bestio :D
      Nie no, chcę pałki Z autografem, i tę psychodeliczną focię, więc chyba wspaniałomyślnie ci wybaczę.

      Usuń
  5. Witaj,

    Szczerze mówiąc - nie pamiętam, żebym prosił o ocenę mojego bloga, a jeśli rzeczywiście to zrobiłem, to zapewne wieki temu.

    Nie mam nawet Waszego adresu w linkach...

    Pozdrawiam,
    Tomanek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, bardzo prawdopodobne, że było to wieki temu, mogło się zdarzyć też, iż zrobił to ktoś za ciebie ;)

      Usuń

Skomentuj

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation