31.7.12

Podsumowanie lipca 2012

Edytuj post

Wykaz ocen poszczególnych oceniających

Czekoladowa
oceny: 1
odmowy: 4
inne: 2

Cuddly
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 0

Angie (urlop)
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 0

Lina
oceny: 2
odmowy: 0
inne:  0


Imloth
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 0


***
Emi
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 0

WSZYSTKICH
oceny: 3
odmowy: 4
inne: 2

Najchętniej opublikowałabym to podsumowanie nie dopisując nic od siebie, ale wiem, że byłoby to nie uczciwe wobec wszystkich odwiedzających Erę i tych, którzy czekają na ocenę. Kolejny miesiąc w którym żadna z nas się nie popisała. Nie wiem jaki jest powód, a jakiś musi być, bo nie wygląda mi to na zbiorowe leniuchowanie, to coś chyba o wiele gorszego. Może brakuje nam już wszystkim chęci do pisania? Pewnie i to, że są wakacje również wpływa na nas w negatywny sposób, bo każdy chce w tym okresie się wyszaleć i odpocząć, a nie spędzać po kilka godzin przed monitorem. Przyczyn może być wiele, co tylko potęguje efekt. 

Zastanawiam się nad zawieszeniem działalności Ery na co najmniej trzy tygodnie. Co o tym myślicie? Brakuje oceniających, a Ci, którzy są odchodzą albo biorą długie urlopy, co nie sprzyja płynnemu działaniu ocenialni. Chciałabym poznać zdanie każdej osoby, która zapozna się z tym postem. Wypowiedź oceniających jest obowiązkowa dlatego wolałabym aby nikt nie zignorował z Was mojej prośby, bo poniesie skutki takiego zachowania. 


Proszę o niepublikowanie ocen do 02.08.2012 do godz. 15:00!

10 komentarzy:

  1. Ja na razie męczę się z opowiadaniem Aurory. Czytam połowę rozdziału, padam na klawiaturę czołem, czytam kolejne pół i mam dość. ._. Jeszcze mój pobyt w [cenzura] wszystko znacznie opóźnił. No cóż, takie życie. Wydaje mi się, że trzytygodniowy przymusowy urlop zrobi nam dobrze, jednak ja tu nie mam nic do gadania, bo swój urlop mam już od trzech miesięcy. O matko po prostu, o matko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Era wygląda teraz pięknie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda, Era wygląda teraz przepięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy zawieszenie Ery coś da. Chociaż może wtedy coś ruszy...
    Może lepiej porozgłaszać o naborze? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Zawieszenie raczej nic nie da, po powrocie znów pojawi się ten sam problem. Lepiej spróbować znaleźć kogoś nowego ze świeżymi chęciami do pracy. :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. za pstrokate to tło pod posty, ale poza tym szablon bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh no, Czekoladko! Albo jestem ślepa, albo kryteria naprawdę zniknęły. o;

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze powiem, że bardzo podoba mi się nowa szata :)
    Co do zawieszenia chwilowo Ery, powiem, że to nie jest głupi pomysł. Przepraszam, że tak późno piszę, ale nie miałam dostępu do Internetu :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation