8.3.13

Witam, witam!

Edytuj post

Witam Was serdecznie!
  Wiem, wiem wypadałoby się przedstawić. W Internecie występuje pod pseudonimem Naleśnik, który wymyśliłam chodząc na mecze siatkówki. Nie żebym grała! Nic z tych rzeczy! Co do sportów, to po prostu jestem jedno wielkie beztalencie, posiadające rodziców, którzy jak na ironię skończyli szkoły sportowe. Prawdziwego imienia nie ujawnię, przynajmniej nie na blogu, ponieważ żywię do niego wielką urazę. Tak, żywię urazę do imienia. Wiem. Bardzo mądre, ale taka prawda.
  Co jeszcze o mnie? Uwielbiam czytać i czasem coś tam sobie porysuje. Oprócz tego lubię składać origami i pleść z żyłek. W sumie to w ogóle interesuje się pracami ręcznymi. Może jakoś wspaniale mi to nie wychodzi, jednak liczą się chęci.
  Mój wiek nie jest tajemnicą, więc przyznam się bez bicia: mam 13 lat i bardzo się z tego cieszę. Wspaniały rocznik z równie wspaniałą datą urodzin: 01.01.2000r.
  Nie wiem co bym chciała w życiu robić, ale mam jeszcze czas. Na razie to najważniejsze jest dla mnie, żeby napisać  sprawdzian szóstoklasisty i dostać się do dobrego gimnazjum. Potem, to byle tylko do wakacji.
  Tak ogólnie mówiąc, to marzy mi się, żeby podróżować. Niestety nie znam języków i nic nie wskazuje na to, żebym jakieś poznała. Powód? Lenistwo. O, tak jestem wielkim leniem, choć to raczej nie jest powód do dumy. Mam nadzieję, że z wiekiem  mi przejdzie.
 To chyba tyle o mnie.
  Mam nadzieję, że nie wyrzucicie mnie od razu. Postaram dać z siebie wszystko i mam nadzieję, że dzięki Waszym radom, kiedyś tam w dalekiej przyszłości będę pisać tak dobre oceny jak Wy.
 Pozdrawiam!
~Naleśnik

26 komentarzy:

  1. A ja zawsze myślałam, że żeby dołączyć do Ery trzeba mieć 14 lat. O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. W regulaminie jest napisane, że trzeba mieć skończone 13. Ja skończyłam w styczniu, także się nadaje ;)

      Usuń
    2. No widzisz jaka pamięć potrafi być zdradliwa. :)
      Witam bardzo serdecznie naszą nową stażystkę (w końcu jakąś)! Nie zjemy Cię... przynajmniej na początku. :D

      Usuń
    3. Hahaha ;D
      Wiem, już zostałam poinformowana :)
      Miło mi poznać (;

      Usuń
    4. Tak w ogóle to świetna data urodzenia. Zawsze chciałam mieć urodziny 1 stycznia lub 29 lutego... :D

      Usuń
    5. Ja osobiście lubię swój 31 sierpnia, całkiem urocza data :D
      Anonimie - w zasadach rekrutacji wyraźnie pisze, że zgłaszający się powinien mieć ukończone lat trzynaście, ale, jak widać dalej, nie jest to konieczne. Tak czy siak, Naleśnik ukończone je ma i problemu nie widzę ;)

      Usuń
    6. Ja 3 lutego i mam obsesję na punkcie liczby "trzy"... Wszędzie jest - w moich hasłach, mailach, niektórych nickach... :D

      Usuń
    7. IMOCZEKA, JAK MOGŁAŚ. ._. Jest napisane*.

      Usuń
    8. Przyzwyczajenie, wybacz :D Z tego to się chyba nigdy nie wyleczę.

      Usuń
    9. Jeżeli chcesz moje psychodeliczne zdjęcie/pałki z podpisem, to musisz...

      Usuń
    10. Dla psychodelicznego zdjęcia uczynię wszystko, masz me słowo, o cny młodzieńcze.

      Usuń
  2. Ciesze się, że rekrutacja na "Erze" odniosła pierwszy sukces. Darzę sympatią EK i trzymam mocno kciuki, aby z powodzeniem stanęła na nogi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękujemy bardzo! :)

      Usuń
    2. Staramy się przywrócić Erze jakieś tempo, dzięki za wsparcie! :3

      Usuń
    3. No w końcu ktoś się zgłosił! Mam nadzieję, że Era powróci do tych starych, dobrych czasów. Uważam EK za najlepszą ocenialnię i to się raczej nie zmieni. No i powodzenia życzę nowej stażystce. Oby została z Wami na długo. ;)

      Usuń
    4. Dziękuje :)
      Też mam taką nadzieję ;D

      Usuń
    5. Pokładam w Naleśnikach wielką nadzieję ^^

      Usuń
    6. Kurde!
      Postaram się nie zawieść ;)

      Usuń
  3. Naleśnikuu, nie mogę z twoim avatarem. Głodna się zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha ;D
    Czasem, jak na niego patrzę też mi się chce jeść.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrz, dobrz, mam nadzieję, że Imloczek cię przede mną ostrzegła - grożę ludziom glanawi albo pałkami perkusyjnymi, w skrajnych przypadkach nawet piekłem. :C No cóż, witam w szeregach EK, mam nadzieję, że nie zmusisz mnie do straszenia cię i... nie spodziewałem się, że masz 13 lat, ale jeżeli ktoś nie zachowuje się jak tępa strzała, do wieku nic nie mam. I tak btw, twój nick czytam w głowie głosem Niekrytego... "NALEŚNIKI?".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TE POŚCIGI, TE WYBUCHY!

      Usuń
    2. Glawami... od dzisiaj noszę glawy nie glany. XD

      Usuń
    3. Hahaha ;D
      Spokojnie Imloth ostrzegła mnie przed Tobą. Również mam nadzieję, że nie będziesz musiała mnie straszyć. Najgorzej brzmi to piekło...

      Usuń
  6. Tak to już czasem jest, że dzieci kompletnie nie przypominają swoich rodziców ;P. Może poszłaś po dziadkach? ^^. Ech, kiedy ja miałam te trzynaście lat... Pamiętam rok wcześniej pierwsza miłość, pierwsze miłosne kłopoty, nie wspominam najlepiej tego okresu, zdecydowanie bardziej wolę przedział 16-18. Sama zaczęłam przygodę z blogosferą wieku dwunastu lat, ubolewam odrobinę nad tym, że moja siostra (13) jakoś nie przejawia chęci ani zdolności w tym kierunku, aczkolwiek Ona uzdolniona jest plastycznie, czego ja kompletnie nie potrafię ;/ Powodzenia generalnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation