11.8.12

Buongiorno, Amici!

Edytuj post
Witam wszystkich bardzo serdecznie, na imię mi Ola, a na ocenialni będę występować jako Armina. W tej chwili mam trzynaście lat, ale niebawem (tj. w styczniu) skończę czternaście : )
Co mogę o sobie powiedzieć? Z pewnością dużo ciekawych rzeczy. Jestem zwariowaną optymistką patrzącą na świat przez różowe okulary, realistką, perfekcjonistką i minimalistką. Jestem szczerą osobą lubiącą spokój i zacisze własnego mieszkanka. W stosunku do nowopoznanych osób - jestem nieśmiała. Tak, na pewno to zauważyłyście! Jestem strasznie zestresowana, bo wygłaszanie przemówień nie jest moją mocną stroną. Jaka jeszcze jestem? Wrażliwa, prawdomówna, empatyczna, pedantyczna, uparta (tak, jak prawdziwy osioł), trochę leniwa. Mój ulubiony kolor to zielony, jakby się ktoś pytał. A czym się interesuję? Prawie wszystkim. Gram w siatkówkę, czytam to, co mi wpadnie w ręce, jeżdżę na rowerze, ćwiczę sztuki walki, lubię kwiaty, dziergam na drutach, jestem harcerką i kocham śpiewać (zwłaszcza pod prysznicem, kiedy wieczorem zamieniam się w gwiazdę rocka). Uwielbiam jeszcze taniec i dobrą herbatę przy cieplutkim kominku. Mój ulubiony styl muzyki? Reggae.
Czego jeszcze możecie o mnie nie wiedzieć?
- płaczę, kiedy ścinają drzewa;
- z zadziwiającą prędkością opanowałam robienie naleśników;
- uczę się pisać lewą ręką (zawsze chciałam być oburęczna!);
- nienawidzę rysować;
- uwielbiam serię "Mikołajek"
 
A o tym, co lubię oceniać, dowiecie się w zakładce "Oceniający" (jak tylko wyślę Czekoladowej mój opis : D). To chyba na tyle.
Na razie jestem przerażona, jeszcze Was nie znam i dziwnie się czuję. Mam nadzieję, że będę miło wspominać czas spędzony tutaj z Wami. Przygoda z ocenianiem na pewno mnie wiele nauczy. Moim celem podczas oceniania będzie przede wszystkim pomoc blogowiczom. To przecież ważne : ) Kończę wykład, w razie pytań mój mail: olka.to_polka@poczta.onet.pl i będę w komentarzach, jakby coś. Do napisania, kolorowych snów! ; )

10 komentarzy:

  1. Kolorowych snów? No nie wiem jak ty, ja nie mam jeszcze trochę czasu, zanim pójdę do łóżka ;D Tak czy siak, miło przywitać nową osóbkę w załodze i pierwszą młodszą ode mnie istotkę. :>
    Miłej pracy życzę i obyś się dobrze u nas czuła i wniosła młodego ducha :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziergasz na drutach? *u* Zrób mi lalkę voodoo, co ty na to? Zrób, zrób, zrób! Nie? No weeeź. Nie znasz mnie? Opowiem ci troszku o mnie. Psychopata, dziwoląg, kocha trupy, chce być lekarzem sądowym, uparta zupełnie jak ty, wredna i o wiele, wiele więcej! :D Jak ci obiecałam - witam cię w mych psychicznych ramionkach, Olciu. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz zacznij się jej bać, dobrze radzę :DD

      Usuń
    2. A dlaczegóż to miałabym się jej bać? xd
      Ale spoko Cuddly, na lighcie, zrobię Ci voodoo, tylko podaj mi wymiary. Potem prześlę Ci ją pocztą : ))Bez beki.
      W sumie trochę mi się poszczęściło, bo Czekoladowa dała mi blog z wolnej kolejki, więc jedną ocenę mam już z głowy. Tylko trzeba by trochę odczekać, co nie?
      Postaram się wnieść młodego ducha z pewnością ; )

      Usuń
    3. Musiałaś jej to powiedzieć, musiałaś! :C Zostałam zdradzona! ._. Ale to prawda, zacznij już teraz. :DD

      Usuń
    4. Seeerio mi zrobisz? :O Pisz na GG: 220216. :D

      Usuń
    5. Nie no, Kłaku, chciałam żeby po prostu przygotowała się psychicznie. Wybacz. :DD
      A odczekiwać? Nie wiem czy jest po co, zawsze można jak najlepiej wykorzystać swój staż ;)

      Usuń
  3. Dobry dzień!
    Ja z uprzejmym zapytaniem - która z oceniających jest zaznajomiona z całą serią o Harrym Potterze? I jednocześnie która przyjęłaby ff potterowski pod swoje skrzydła?
    Pozdrawiam,
    Leszczyna
    PS Pytam tutaj, bo w zakładce o oceniających nie znalazłam, aby ktokolwiek mówił dokładnie o ff potterowskich, a nie chciałabym komuś wrzucić swojego opowiadania, jeśli oceniająca nie czytała HP, a po prostu tego nie umieściła w opisie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam cała serię o Harrym Poterze i ubóstwiam ją, ale moja kolejka jest spora, także może ktoś inny będzie chętny. Któraś ze stażystek, chociaż Psia Gwiazda zagarnęła wszystkie blogi z wolnej kolejki, so, Armina może będzie chciała.

      Usuń
    2. O tak, z wielką chęcią dopisz mi, droga Czeko blog Leszczyny do mojej kolejki. W końcu lubię oceniać fanfiction! ; )

      Usuń

Skomentuj

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation